Toyota Avensis: toyota avensis startknop maken

Bouwjaar: 2000, Brandstof: Benzine

hallo, ik heb een vraag ik wil een startknop maken om mijn motor te starten om dat het achterste gedeelte van de contact kapot is (dat witte gedeelte ) waar je sleutel in gaat is beetje hol dus ik kan mijn auto niet starten met de sleutel, nu ben ik op vakantie en ga morgen naar huis,dus mijn vraag is welke draden kwa kleuren enzo heb ik nodig om een startknop te maken zo dat ik hem via die knop kan starten, ik weet dat ik de sleutel ook nodig heb maar het laatste stukje om te starten lukt niet meer.

vincent38

Geplaatst door vincent38 (0) , lid sinds 8 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Toyota Avensis? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

kaleido 1 (985) PRO, 8 jaar geleden

Een stuk draad organiseren , deze aansluiten op het startmotorrelais , dunne draadje , andere kant op een geschakelde plus van je contactslot , of op de plus van de accu (onveilig) zekeren met 20 a , startknop er tussen en je kunt hem starten , en dan hoop ik niet dat je startonderbreker roet in het eten gooit.
Dit kun je eerst proberen , door de auto op contact te zetten en de startmotor dan te bekrachtigen rechtstreeks via de plus.

kaleido 1 (985) PRO, 8 jaar geleden

Ik weet dat dit een oplossing die niet geheel zonder gevaar is , maar om nou meteen de boel te blokkeren !
Gaarne reactie van TS.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Toyota Avensis of stel zelf een nieuwe vraag.