Nissan Almera Tino: auto stop als tank half leeg is

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Diesel

auto heeft een probleem , als de tank half leeg is stop hij er mee .
Ze hebbe de handpomp al een keer buiten gesloten , maar probleem blijft het zelfde .
Heeft iemand er ervaring mee of het misschien in de tankvlotter (aanzuiging ) kan liggen of iets dergelijks, of andere tips waar ik naar kan kijken .

groet Leon

leon 1966

Geplaatst door leon 1966 (0) PRO , lid sinds 11 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Nissan Almera? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

gozertje07 (0) PRO, 8 jaar geleden

Is de ontluchting van de tank wel in orde???
Doet hij het niet als je de brandstofdop eraf laat??

bertus9074 (0) PRO, 8 jaar geleden

Hoi Leon,

Volgens mij heeft deze auto een elektrisch opvoerpompje in de tank. (kan even geen schema vinden)
Dit heb ik bij Bmw een aantal keren meegemaakt, zolang de tank vol is dan is er genoeg druk op de aanzuigleiding maar bij een halve tank of minder moet het opvoerpompje de rest aanvoeren.
Check voor de zekerheid even of deze een el. opvoerpompje heeft (stekker min. 4 draden) of even de vlotter eruit, mocht dit zo zijn dan moet dit het probleem zijn. (eerst even kijken of de pomp aangestuurd wordt alvorens het pompje te vervangen)

Gr. Bert

leon 1966 (0) PRO, 8 jaar geleden

okee goeie tip zal naar kijken , alvast bedankt , laat nog wel eenkeer weten of dat het is .

gr Leon

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Nissan Almera of stel zelf een nieuwe vraag.