Toyota Funcruiser Rav 4: vermogen weg

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2.0

ik heb een probleem dat de moter inhoud bij weg rijden schokt en maakt geen toeren alleen als ik de koppeling inhoud dan kom ik met gemak op 3000 t
heb al gelezen over de scv kleppen maar deze krijg ik met geen mogelijkheid los al van alles geprobeerd als ik de brandstofpomp er afhaal is dat veel werk en moet ik hem bij montering ook afstellen,

nu lees ik ook dat het aan de variabele schoepen van de turbo kan liggen kan ik deze schoonmaken met remreiniger

of is er iemand die een ander idee heeft moet morgen naar werk maar dat zal wel niet gaan.ps ben niet in het bezit van diagnose apparatuur

hoop dat iemand nu nog de oplossing heeft dan moet ik er straks mee bezig want zonder auto kun je hier in noorwegen niet.

daimen64

Geplaatst door daimen64 (0) , lid sinds 10 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Toyota RAV4? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

Profundo Autoservice (0) PRO, 8 jaar geleden

Ik zou de auto toch maar even uit laten lezen ergens, die scv kleppen zijn zeer aannemelijk, maar is niet zomaar even vast te stellen.
Die kleppen zijn soms lastig te demonteren en ze zijn duur.
Het heeft geen zin om zomaar iets te gaan vervangen zonder dat je weet wat het probleem is.

NOOIT remmenreiniger in de turbo spuiten!

daimen64 (0), 8 jaar geleden

brandstof filter vervangen en opgelost

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Toyota RAV4 of stel zelf een nieuwe vraag.