Ford Mondeo: zijruit vervangen

Bouwjaar: 2000, Brandstof: Benzine, Motorinhoud (cc): 1800

hey mensen ik ben nieuw op problemcar mijn naam is Mario 28 jaar en mijn daily drive is een ford mondeo 1.8 ghia type 2 station uit 2000
het is een geweldige ruime auto met nog net geen 2 ton op de klok gekocht in mei met km stand 183,xxx 1 keer een kapotte dynamo zelf vervangen en was weer goed nu heb ik 2 problemen na 3 weken stil staan en gaan rijden bij lage snelheden +/-50 kmh en trap de koppeling in blijft ie 1500 RPM draaien tot stilstand dan daalt hij na 900rpm stationair
volgende is de auto dacht ik ga je buitensluiten gisteren wou ik tanken stap uit deur dicht gedaan vergrendeld de auto zich automatisch met de sleutels nog in het contact dus me achteruit is gesneuveld was geen ander mogelijkheid dus wil zsm de ruit vervangen dus wil prutsen met de zijpaneel maar hoe krijg ik professioneel dat deel los zonder sloopwerk want ik ben zuinig op me wagen en moet er gewoon weer netjes uitzien
wie kan me dat stapsgewijs uitleggen raam vervangen achter?

Ik hoor het graag en benieuwd na de reacties
alvast bedankt
Mario

mondeos

Geplaatst door mondeos (0) , lid sinds 7 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Ford Mondeo? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

0 Reacties

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Mondeo of stel zelf een nieuwe vraag.