Volkswagen GOLF: Slechte start warm en koud

Bouwjaar: 2008, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: BMY, Motorinhoud (cc): 1400, Vermogen (kw): 103

Ik heb een golf V tfsi 1.4 140 pk. Nu heb ik eigenlijk al zolang ik m heb problemen met starten. Hij start wel elke morgen maar pas na 5 of 6 x hikken, ook als hij warm is. T is net of er ergens in de brandstof toevoer een luchtbelwaterpas zit of dat er iets met de ontsteking is. Inmiddels een nieuwe accu en alles laten controleren maar niets gevonden. Gelukkig laat m'n auto mij nog steeds geen dag in de steek maar zou graag willen weten wat een oorzaak zou kunnen zijn.

Joy-live

Geplaatst door Joy-live (0) , lid sinds 7 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

ricky (0) PRO, 7 jaar geleden

Dus je moet lang doorstarten voordat hij aanslaat?
Zo ja, laat even de brandstofdruk meten met de testkast, kans aanwezig dat de brandstofdruk van jou wegvalt door of een lekke verstuiver of lekke hogedrukpomp.
Testkast en meetwaarden aan en dan de motor laten draaien stationair, de druk moet dan 50 bar zijn, dan motor uit en de druk mag niet gelijk wegvallen naar bv 5 bar.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.