Volvo 440 1993: Grill monteren.

Bouwjaar: 1993, Brandstof: Benzine, Motorinhoud (cc): 1800

Heeft iemand al eens een 440 hokjesgrill van bouwjaar 1989 omgebouwd naar een 440 van 1992-1993 met een volvo 460 grill? Ik kom er maar niet uit hoe ik deze erin moet zetten en dit moet zeker weten wel mogelijk zijn.
Als iemand mij kan helpen of weet bij wie ik moet zijn die mij daar meer kan over vertellen en welke onderdelen ik moet vervangen, laat me dit dan even weten.

Alvast bedankt.

Groet,
Roel.

Roel2012

Geplaatst door Roel2012 (0) , lid sinds 11 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volvo 440? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

kaleido 1 (1460) PRO, 7 jaar geleden

Kijk eens op you tube misschien kun je daar iets vinden .

chrisdevries (0), 7 jaar geleden

De koplampen zijn anders.
De strips onder de koplamp zijn anders.

Volgens mij gaat het niet.

Groet Chris

Roel2012 (0), 7 jaar geleden

Ik heb de koplampen knipperlichten en strips kan ik op goed geluk uithalen, waarschijnlijk moet ik ook de bumper aan de binnenkant aan passen zodat de grill goed overeen komt met de bevestigingspunten en in de zijschermen moet ik iets anders hebben om de knipperlichten in te bevestigen. Iemand misschien nog een 440 met deze grill die eventueel fotos kan maken voor me?

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo 440 of stel zelf een nieuwe vraag.