Chrysler SEBRING: verwarming

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Benzine, Transmissie: Automaat, Motorcode: Y, Motorinhoud (cc): 2000, Vermogen (kw): 104

heb een crysler sebring uit 2002,als ik zo'n 20 kilometer heb gereden met de verlichting aan stopt de verwarming ermee,doe ik de verlichting uit dan doet de verwarming het weer wie weet wat er aan de hand is

damen

Geplaatst door damen (0) , lid sinds 7 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Chrysler Sebring? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

jvr (0), 7 jaar geleden

Ik neem aan dat je met "verlichting" de koplampen bedoelt en met "verwarming" de aanjager (stand 0,1,2,3,4)?

De samenhang van verlichting en verwarming is merkwaardig. Wellicht is er ooit iets aan de bedrading verandert waardoor dit gebeurt. Als de verwarming het niet meer doet, komt er dan wel koude lucht uit, of komt er helemaal niets uit?

Bij de passagierskant (onder) zit de kachelweerstand. Deze regelt de snelheid van de aanjager motor. Deze kunnen doorbranden waardoor hij alleen nog maar op stand 4 werkt (hoogste stand). Om te vervangen: https://www.youtube.com/watch?v=RtE7Hwqd... Ik heb hem ooit zelf ook moeten vervangen.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chrysler Sebring of stel zelf een nieuwe vraag.