Ford Focus: vermogen / versnellen lukt niet meer tussen bepaalde vitessen

Bouwjaar: 2008, Brandstof: Diesel, Transmissie: Handgeschakeld, Motorinhoud (cc): 1560, Vermogen (kw): 90

Ik weet niet of ik hier juist zit ik heb en ford focus
Fabriektype = da3
Variant = hhda1p
Versie = 5kacmh
Nationale aard hatchback
Motorinhoud = 1560
Vermogen = 66
Diesel
Voertuig van 2008/2009

De voertuig rijd heel goed maar tussen de 60 km en 80 km vertraag hij precies ik rijd precies maar 20 a 30 km per uur als ik over de 80km bent komt alles weer goed ook voor de 60 km is alles ok
Op de autosnelweg heb probleem om van 100 tot 120 te raken als ik dan aan 120 raakt daalt hij dan weer na en tijd kan ik weer gewoon 120 ,125 , 130 rijden zonder probleem
Wat ik gemerkt heb : vroeger als ik te lang in Vitesse bleef en niet schakelde kreeg ik logo storing motor , dit gebeurt ook niet meer
Dit heb ik een als probleem gehad met de egr klep die gesloten bleef die is toen vervangen geweest
Om kosten te bespraken door aankomst van eerste kindje wil ik eerst zeker zijn dat dit het probleem is
Sommigen zijde me ook eventueel de mazoutfilter ?
ook bergop raken is zo moeilijk! geworden

Ik ken niks van auto’s dus als er hier mensen zijn die zelfde hebben voorgehad en kunnen helpen zou het heel tof zijn
Mvg
Yannick

yakkemc

Geplaatst door yakkemc (0) , lid sinds 7 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Ford Focus? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

0 Reacties

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Focus of stel zelf een nieuwe vraag.