BMW 318D: pinkers

Bouwjaar: 2011, Brandstof: Diesel, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: N47, Motorinhoud (cc): 2000, Vermogen (kw): 105

heeft iemand dit ooit al eens gehad ? Dit probleem is plotseling ( of na een te lage batterij spanning ) plots opgedoken . Als ik links pink of rechts pink duw ik de hendel omhoog of omlaag. Pinklicht gaat aan , hendel komt in neutraal bij loslaten en als ik dan naar rechts draai ( voor af te slaan ) blijft mijn pinker gaan , zelfs als het stuur terug recht is. ( vroeger ging als ik mijn stuur terug recht plaatste ging de pinker uit . Ik bedoel nu niet de korte beweging van de pinkers want dan gaan ze na 3x pinken terug uit ( instelbaar in de Idrive ) . iemand raad hiermee ?
Thx

cdadanny

Geplaatst door cdadanny (0) , lid sinds 17 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor BMW 3-serie? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

0 Reacties

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.