Ford Mondeo: Geen vermogen meer

Bouwjaar: 2007, Brandstof: Diesel, Transmissie: Handgeschakeld, Motorinhoud (cc): 2198, Vermogen (kw): 114

Gisteren onder het rijden merkte ik plots dat mijn Mondeo geen vermogen meer had.Het betreft hier een Ford Mondeo Mk3 2.2 Tdci.Er brand geen lampje in het dashbord en bij het uitlezen geeft hij geen enkele foutcode.Hij start normaal,draait normaal en maakt geen enkel verdacht geluid.Ook geeft hij geen abnormale rook uit de uitlaat.Alleen wil hij niet meer doortrekken.Alles is droog rond de turbo en de egr is afgedopt met een plaatje met een opening van 8mm.Waar kan ik nog zoeken ??

Ludo6705

Geplaatst door Ludo6705 (0) , lid sinds 19 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Ford Mondeo? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

alex68 (0), 6 jaar geleden

vacuum slangetje nog heel en geen knikken er in ?

Ludo6705 (0), 6 jaar geleden

Turbo was vast gelopen na slechte montage van de mekanieker. Turbo patroon vervangen en probleem opgelost. Wel een kostelijke grap want de garage in kwestie was ondertussen in faling !

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Mondeo of stel zelf een nieuwe vraag.