Land Rover Freelander: Brandstoffilter

Bouwjaar: 2001

Hallo ik heb een Freelander td4 met een BMW diesel waar het brandstoffilter vernieuwd moet worden. Simpel zou je denken. Het filter zit linksonder tegen de chassisbalk in een kunstof huls, maar vlak onder een grote zekering cq computerkast. Het probleem is dat ik naar boven toe niet genoeg ruimte heb. Moet ik van dit fantastische engelse ontwerp nu de halve bedrading/computer/relais ed losmaken om het filter te vernieuwen? of is er iets dat ik over het hoofd zie....

Hilbrand Bos

Geplaatst door Hilbrand Bos (0) PRO , lid sinds 19 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Land Rover Freelander? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

marcie (0), 18 jaar geleden

kan je hem niet via de onderkant bereiken?

mvank (0) PRO, 18 jaar geleden

je kunt de e-box verweideren maar het is zo ook te doen. Goed kijken er zit een klein schroefje waarmee je het filter kompleet kan demonteren.
succes

Hilbrand Bos (0) PRO, 18 jaar geleden

Bedankt voor de tip, ik heb alleen de e-box weg moeten halen om het schroefje te vinden..... Voor alles is een eerste keer zullen we maar denken.

GENIUS (0), 17 jaar geleden

Ik Wil Deze Ook Vervangen Maar Daar Zit Hij Niet Bij Mij Recht Achtewiel
Weet Iemand Welke De Brandstoffilter Is

Thanks

angelique froom (0), 15 jaar geleden

ik heb een landrover freelander td4 van 2002 met een bmw motor wie kan mij vertellen waar de brandstoffilter zit hij zit niet bij de chassibalk in een kunstof huls graag hoor ik wie dit wel weet groetjes angelique

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Land Rover Freelander of stel zelf een nieuwe vraag.