Opel Vectra: Auto lekt heldere vloeistof, Airco?

Bouwjaar: 2001

Vannochtend viel het mij op dat mijn Vectra enigzins lekte. Het is een heldere, geurloze en beetje vette vloeistof. Circa 30cm van de reachter voorband.

Ik rij altijd met de Airco aan en heb eerder gehad dat er een plasje water onder de auto kwam te liggen. Dat was echter in het midden en maar eventjes. De auto staat nu al ruim 3 uur stil. Bovendien was het vanmorgen niet bijzonder warm.

Tijd voor garage? (alweer... serviceinterval van 2 weken :S Gelukkig nog maar 2 weekjes, dan is contract afgelopen :))

wiemie

Geplaatst door wiemie (0) , lid sinds 19 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Opel Vectra? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

wiemie (0), 18 jaar geleden

Even beter gekeken tijdens de lunch. Halverwege de auto is een slangetje zichtbaar wat los hangt en waar water uit druppelt. Dit slangetje lijkt onder de auto of uit het passagiersgedeelte te komen.

Hans4037 (0) PRO, 18 jaar geleden

Afwatering airco lijkt mij.

Hans

Willem12089 (0) PRO, 18 jaar geleden

Denk ik ook, Dit is echter normaal, dit is vocht wat uit de lucht is gehaald.

Willem

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Vectra of stel zelf een nieuwe vraag.