Honda Accord: accord g3 slecht lopen

Bouwjaar: 1999

mijn accord 1999 ag g3 stottert en pingelt op lpg en de toerenteller gaat op en neer waardoor hij ook vaak afslaat.Ik heb onlangs bij de dealer de kleppen laten afstellen en de gas laten uitlezen waardoor zou blijken dat de injector op 5 staat terwijl die op 3 moet staan? Ook de verdamper zou aan vervanging toe zijn ik heb gevraagd om ze schoon te maken maar dat kon niet, kosten 750,00 mijn vraag, kunnen die 2 dingen inderdaad niet schoongemaakt worden zoja kan ik dat zelf doen zoniet waar kan terecht voor die onderdelen noord holland alvast bedankt

enes

Geplaatst door enes (0) , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Honda Accord? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

martin goeman (0), 18 jaar geleden

voor mijn verdamper in accord moest ik 180 euro betalen inclusief
montage.

Ben1014 (0), 18 jaar geleden

Het DGI systeem van AG op zo'n accord geeft vaker problemen, ik heb dezelfde klachten. Die verdamper gaat volgens AG bijna nooit stuk, de meeste problemen schijnen in de injector te zitten, deze lekt namelijk vaak door. hierdoor slaat de auto na een start ook vaak af; de gastoevoerleiding tussen de tank en de injector is na een poosje stilstaan drukloos. er is dan dus gewoon even geen gas bij het overschakelen. ook het stotteren onder het rijden is hier een gevolg van. Injector kost ca. 220 euro, maar zijn haast niet te krijgen.

enes (0), 18 jaar geleden

hij ben je zegt dat een injector niet te krijgen is wat zou ik moeten doen kan ik de injector loshalen en proberen schoon te maken omdat ik krap bij de kas zit ga ik nu nog niet naar de dealer.

Ben1014 (0), 18 jaar geleden

Sorry voor de zeer late reactie, ik heb zelf de injector uit elkaar gehaald, je komt dan een plunjer tegen met een rubber afdichtring. dat is (bij mij) de boosdoener. Eigenlijk zou hier een nieuwe op moeten, maar hij is niet losneembaar. Even schoonmaken en dan nog eens proberen. Controleer ook eens of je geen lekkage in de brandstofslang van de verdamper naar de injector hebt. gewoon laten draaien en dan met lekvinder of zeepwater de verbinding op de injector en de verdamper natspuiten.
Succes.

Ben1014 (0), 18 jaar geleden

PS als je een oplossing hebt hoor ik het graag. Groeten Ben

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Honda Accord of stel zelf een nieuwe vraag.