Volkswagen Golf: Bougie ( VW golf 3 GTI 16 V 2.0 L ) BJ : 1995

Bouwjaar: 1995

Hallo !
Weet iemand welke bougies er standaard in een golf 3 GTI 16 V zitten ?
Bouwjaar 1995 2.0 L ( 150 PK )
Enig idee wat de prijs per stuk is ?

Dollar

Geplaatst door Dollar (0) , lid sinds 20 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

johndoornbosch (0) PRO, 18 jaar geleden

de 101 000 045AA of 101 000 033AA ca ¤6 ex btw per stuk

brt1462 (0), 18 jaar geleden

dat kan ik je precies vertellen,

Beste ervaring heb ik met NGK bougies (hebben 3 vonk punten en open onderkant). Type zal ik posten als ik thuis ben. 4 stuks kost iets van 20-25 euro ofzo (Heb zelf ook een 2.0 gti 16v)

TIP: Laat je motor chip tunen. Ik heb dit laten doen bij JD-engineering. Ontsteking laten vervroegen, en meer koppel in laag toerental. Kende de auto niet meer terug toen ie klaar was. In alle versnellingen en bij laag toeren veel meer koppel beschikbaar. en ca 12 pk extra. en brandstofverbruik is minder.

brt1462 (0), 18 jaar geleden

Bougie type: NGK BKUR6ET-10

Dollar (0), 18 jaar geleden

Heb net eens gebled naar een verdeler .
Man ik schrok me rot.
Hij vertelde me dat deze 16.50 / stuk kosten .
Nauw nauw .
Die ga ik zeker niet meer steken .
Welke is dan een goede optie en prijsbewuste keuze ?
Trouwens ik dacht dat het Denso's waren ( speciale ).
Maakt dit veel uit naar vermogen toe ?

Trouwens John kan je wat duidelijkere beschrijving geven ?
Merk ??

johndoornbosch (0) PRO, 18 jaar geleden

dit zijn de onderdeelnummers van vw je kan dus kiezen uit twee types

brt1462 (0), 18 jaar geleden

je moet ook niet naar de VW dealer gaan ofzo. Die zijn veel te duur. Probeer de Brezan eens. Ik zou toch voor die gaan die ik je noemde, presteren het best en blijven mooi schoon wat heel belangrijk is. Is niet lang geleden dat ik er 4 nieuwe in heb gedaan, was iets van 25 euro kwijt, dus 16.50 euro p.s. is afzetterij.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.