Fiat Tipo: Tipo Aanjager

Bouwjaar: 1994, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.4 i.e.

Hallo,

Mijn fiat tipo 1.4 heeft problemen met de kachel aanjager,

Door een verkeerde dynamo in het verleden zijn er een aantal dingen kapot gegaan zoals mijn kachel aanjager, stand 1 en 2 deedt het al maanden niet meer maar nu doet ook 3 het nietmeer. De verwarming doet het nog wel. Nu heb ik gekeken en ik denk dat het aan de weerstandjes ligt (als ik het fout heb graag zeggen) mijn vraag is nu of iemand mischien weet wat het anders is en zoja of hij mij kan uitleggen hoe ik erbij kom ( die weerstandjes heb ik ook niet kunnen vinden)

Hartelijk dank alvast.

MWijdemans

Geplaatst door MWijdemans (0) , lid sinds 17 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Tipo? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

thei11316 (0), 17 jaar geleden

Achter/onder het daschbordkastje zit je aanjager.
Draai de schroeven los(kruiskop) en draai naar links met de aanjager,zo komt die eruit.
Iets meer naar links zit de weerstands bank,ook met enkele parkertjes los te halen, in de buis die van de aanjager naar de kachelunit gaat.

MWijdemans (0), 17 jaar geleden

Hartelijk dank,

Ik ga er meteen mee aan de slag ik laat het weten hoe het verloopt.

MWijdemans (0), 17 jaar geleden

Ja, bedankt ik heb de weerstand-unit gevonden en die vervangen door 1 nieuwe van de sloop, en hij draait weer op alle standen.

Hartelijk dank,






love this site

MWijdemans (0), 17 jaar geleden

Ja, bedankt ik heb de weerstand-unit gevonden en die vervangen door 1 nieuwe van de sloop, en hij draait weer op alle standen.

Hartelijk dank,






love this site

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Tipo of stel zelf een nieuwe vraag.