Volkswagen Passat: op autobaan trekt niet meer

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Diesel, Motorcode: 1.9 130pk

het probleem is op de autobaan als ik iets gas terug neem en weer bij geef trekt de auto niet meer als de kontact aan en uit wordt gezet dan trekt ie wel weer lekker. Iemand ervaring hiermee s.v.p bij oplossing probeer zo goed mogelijk uit te leggen waar ik dat onderdeel kan vinden. Verder geen foutmeldingen op de boardcomputer heb hem nog niet uit laten lezen.
alvast bedankt

hus104

Geplaatst door hus104 (0) , lid sinds 20 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Passat? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

7 Reacties

CARS&MOTORS (0) PRO, 17 jaar geleden

eerst uit latenlezen

Santa (0), 17 jaar geleden

Kennelijk gaat de machine in de noodloop. Idd ff laten uitlezen.

ricky (0) PRO, 17 jaar geleden

Grote kans op de storing "laaddruk begrenzing",meestal de turbo defect.
Maar zoals gezegd...eerst laten uitlezen.

Ricky,

hus104 (0), 17 jaar geleden

ok mensen ik zal jullie raad opvolgen en mij tot de vw dealer wenden
bedankt

Egbo (0), 17 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde gehad met een Golf III TDI uit 1997 . Probleem kwam alleen maar voor op de snelweg alleen dan meestal met gas bijgeven, dus even van 80 naar 120 doortrekken. Daarna was het vermogen helemaal weg en wou hij niet sneller meer dan 120. Kontakt aan/uit en het was weer over.
Bij mij was het de druksensor in het stuurapparaat, het is mij niet gelukt om deze los te bestellen dus moest er een nieuw stuurapparaat in.

Egbo (0), 17 jaar geleden

oh ja nog even dit: volgensmij is de storing alleen uit te lezen als hij de storing ook heeft. dus als hij het weer doet, auto niet uitzetten, maar rechstreeks naar het uitleesapparaat.

Santa (0), 17 jaar geleden

Ik denk dat hij die storing echt wel "onthoudt", hoor....

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.