Renault Scenic: Horten en stoten scenic 1.6

Bouwjaar: 1999, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.6i-8v

Een klant heeft de klacht dat de auto met optrekken af ne toe flink stoot, alsof je geen gas geeft
bij mij doet hij het natuurlijk perfect, ik heb bougie's + kabels vervangen, injector cleaner bijgevoegd,en er zitten geen storingen in. aangezogen luchttemp, + motortemperatuur sensor zijn goed.

iemand een idee????

Edwin2581

Geplaatst door Edwin2581 (0) PRO , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Scénic? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

garageburgwal (0) PRO, 17 jaar geleden

vacuumslangetje op spruitstuk naar MAP sensor al gecontroleerd? Wil graag scheuren, massa punt op cilinderkop boven dynamo..

Edwin2581 (0) PRO, 17 jaar geleden

hallo rene, als de slang kaopt is komt er een storing in de auto,neem ik aanen met het massapunt, moet hij het dan niet constant doen, hij doet het maar af entoe

abc (0) PRO, 17 jaar geleden

hij hoeft geen storing te zien als de slang kappot is hij meet dan tenslotte de buitenlucht druk en die meet ie ook als ie op contact staat als de motor niet loopt.en met een slechte verbinding van de massa kan het idd ook af en toe zijn .maar ik gok de vacuumslang

garageburgwal (0) PRO, 17 jaar geleden

idd eerst dit even bekijken.

Edwin2581 (0) PRO, 17 jaar geleden

Dag mensen,
Jullie hadden alllemal gelijk, het slangetje was gescheurd.
Ikheb dit echter vaker gehad bij renault, maar die reden gewoon normaal. maar daarvan bleef het diagnose lampje branden.
Toch bedankt allemaal

garageburgwal (0) PRO, 17 jaar geleden

Mooi dat het opgelost is..

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Scénic of stel zelf een nieuwe vraag.