Peugeot 307 2.0 HDI Break: verwarming

Bouwjaar: 2003

Het betreft een auto met handmatig bediende airco.

Als je de ventilator van de verwarming van m'n 307 op stand 4 zet, dan verdraait de instelknop van de verwarming na een paar minuten vanzelf naar (bijna) de hoogste stand. Het wordt dan wat warm in de auto.

(Je gaat toch wel een beetje aan jezelf twijfelen als je een paar keer achter elkaar de verwarming lager moet zetten.)

Is er een stelmogelijkheid, of is er een andere oplossing?



Henk4400

Geplaatst door Henk4400 (0) , lid sinds 20 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 307? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

7 Reacties

oldtimer (0) PRO, 20 jaar geleden

Ik zal morgen eens kijken hoe of dat zit,maar ik denk dat je hier toch even mee naar de dealer moet, het is geen bekende kwaal.de warmte wordt geregeld door een soort drieweg mengklep,ik denk dat door de druk van de snelheid van de lucht door de ventilator deze klep als het ware wordt om gedwongen en doordat alles licht gaat schuift hij naar warm.

Henk4400 (0), 20 jaar geleden

Bedankt, ik ga morgen voorzichtig informeren.

m.v.g.

Henk

monteurtje7987 (0) PRO, 20 jaar geleden

advies de mengklep en de kabel vervangen voor de bediening van de verwarming

oldtimer (0) PRO, 20 jaar geleden

Heb jij dit dan al eens meegemaakt of is dit een slag in de lucht. graag dit advies even onderbouwen zodat hij een handvat heeft om naar zn dealer te gaan.

Henk4400 (0), 20 jaar geleden

volgens de dealer hoort't zo....

(volgens mij niet)

oldtimer (0) PRO, 20 jaar geleden

Het lijkt mij dat de kabel wat te licht gaat,maar sorry, ik heb nog steeds niet gekeken.stom he'

Henk4400 (0), 20 jaar geleden

Dealer heeft't opgelost, hoe is me niet bekend.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 307 of stel zelf een nieuwe vraag.

offgridcentrum