Audi 80: Radiator Audi 80 2300cc cabrio,welke passen hier nog in?

Bouwjaar: 1992, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2300cc

Hallo ,heb lek in radiator van Audi 80 2300cc cabrio zonder airco.Welke (donor) radiatoren passen hier nog in?Of wie heeft er nog eentje passend liggen ,ben van Belgisch zuid-Limburg.
Dank bij voorbaat.

Chris.

coupéétje

Geplaatst door coupéétje (0) , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Audi 80? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

7 Reacties

P. Kelder (0) PRO, 16 jaar geleden

chris

je hebt niet zoveel keuze... je zit helaas gebonden aan dat type radiator. dat je deze vraag stelt begrijp ik dit type radiator is doorgaands niet goedkoop................

paul,

menno7653 (0), 16 jaar geleden

heb net een radiateur vervangen van mijn 1992 2.3e NG 5 cylinder. kosten 145 euro voor een originele BEHR type 321 959(zonder airco) met airco was iets van 220euro ,via garage besteld kijk op www.vagcat.com voor nummers en tekeningen .
radiateur type 893.121.251F komt ook in ander types voor zoals coupes en andere.

denk om je rode audi-vw koelvloeistof.

denk om ontluchtingsboutje bovenop radiateur draai m niet te strak vast handvast zonder hefboom;dicht is dicht, ik moest m vervangen omdat daar een heel klein barstje zat.

valeo heeft ook imitatieradiateurs, in mijn vorige audi cabrio gehad, was niet exact de zelfde afmeting

groet menno

P. Kelder (0) PRO, 16 jaar geleden

[quote=menno7653]denk om je rode audi-vw koelvloeistof[/quote]
is op dit type motor niet van toepassing, gebruik enkel normale koelvloeistof.

paul,

P. Kelder (0) PRO, 16 jaar geleden

[quote=menno7653]denk om ontluchtingsboutje bovenop radiateur draai m niet te strak vast handvast zonder hefboom;dicht is dicht, ik moest m vervangen omdat daar een heel klein barstje zat[/quote]
[url=http://imageshack.us][img]http://img185.imageshack.us/img185/8329/...[/img][/url] had niet gehoeven.... komt overigens wel vaker voor, dat barstje had gelast kunnen worden was je voor 5,- euro klaar geweest.

paul,

menno7653 (0), 16 jaar geleden

oplossing : ik heb hier in leeuwarden dus een radiator liggen, mag m gratis hebben, moet je op terugweg effe langs paul kelder die m effe voor 5 euro last! goedkope oplossing en en mooi tourrondje nederland!

he paul kan je mij mischien nog helpen met het opsporen van mijn temperatuursensor-euvel???
groet menno
menno7653

P. Kelder (0) PRO, 16 jaar geleden

[quote=menno7653]oplossing : ik heb hier in leeuwarden dus een radiator liggen, mag m gratis hebben, moet je op terugweg effe langs paul kelder die m effe voor 5 euro last! goedkope oplossing en en mooi tourrondje nederland!

he paul kan je mij mischien nog helpen met het opsporen van mijn temperatuursensor-euvel???
groet menno
menno7653[/quote]
zonder gekheid, misschien heb je er nog nooit van gehoord maar kunstof is OOK te lassen, daarvoor hoef je niet alleen bij mij te zijn. bij de meeste autoschadebedrijven kun je daarvoor terecht, is overigens niets iets nieuws het bestaat al jaren.....

paul,

coupéétje (0), 16 jaar geleden

Probleem is opgelost ,heb zelf een nieuwe(imitatie) besteld .Dacht eerst dat deze niet in imitatie verkrijgbaar waren volgens eerste onderdelen handel waar ik geweest was. En een originele is echt peperduur.Had tijdje terug tweedehands eentje gekocht maar bleek ook lek .Heb nu deze nieuwe besteld hier in de buurt voor de prijs van een tweedehandse !!!Hoop dat de kwaliteit dan ook gaat meevallen ,moet hem dinsdag halen.
Menno en Paul jullie zijn heel vriendelijk bedankt voor de reacties en de goede hulp.Menno ,Leeuwarden is mss.wel mooi maar was toch ietsje te ver voor mij :)
Groetjes van jullie Zuiderbuur Chris.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Audi 80 of stel zelf een nieuwe vraag.