Volkswagen Golf: Knipperlichtschakelaar golf 4 2001 leswagen

Bouwjaar: 2001, Brandstof: Diesel

Ik zit met het volgende probleem.
Ik heb ongeveer 8 maanden terug een nieuwe knipperlichtschakelaar op een golf 4 Sdi van 2001 gemonteerd en een nieuwe alarmlichtschakelaar.
Nu weer hetzelfde probleem dat hij blijft door tikken of versnelt gaat tikken.
Nu heb ik wel garantie op de gekochte spullen,maar het werk heb ik weer aan mijn broek hangen.
Dit is nu al de derde keer dat ik hem moet vervangen.
Weet iemand wat er aan de hand kan zijn?
Bij Volkswagen kennen ze ook het probleem maar hun krijgen het werk gewoon betaalt !!!
Waarom dan naar een oplossing zoeken?
Ik weet dat het een leswagen is maar de schakelaar moet toch minimaal de twee jaar kunnen volhouden binnen de garantie.

leon25

Geplaatst door leon25 (0) PRO , lid sinds 17 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

P. Kelder (0) PRO, 16 jaar geleden

helaas leon, je zult toch weer een nieuwe moeten monteren. ze gaan nog steeds bij bosje stuk, vraag es effe wat een zak vol kost ;) want voorlopig is er nog niets aan te doen.

gr,
paul,

leon25 (0) PRO, 16 jaar geleden

Dus kan ik beter tegen mijn klant zeggen ....Laat je er maar een bij de volkswagen monteren heb je er twee jaar garantie op en dan word hij ook voor nop gemonteerd?

P. Kelder (0) PRO, 16 jaar geleden

[quote=leon25]Dus kan ik beter tegen mijn klant zeggen ....Laat je er maar een bij de volkswagen monteren heb je er twee jaar garantie op en dan word hij ook voor nop gemonteerd?[/quote]
ach wat heet monteren, ik durf voor het monteren van zo'n schakelaar helemaal geen geld te vragen. ik ben het met je eens zo'n schakelaar moet makkelijk jaren mee kunnen maar helaas is dit niet zo. ik zou gewoon weer een nieuwe schakelaar monteren en het maar weer proberen er zit even niets anders op....................

paul,

nrap (0) PRO, 16 jaar geleden

vaak gaat de knipperlicht schakelaar ( stuurkolom schakelaar )ook stuk.
Als we deze vervangen dan vervangen we ook meteen de knipperrelais ( alarmlicht schakelaar )

dutch123 (65), 16 jaar geleden

Als de oorzaak vervuiling door vet en koperschraapsel is in de hendel aan het stuur, kun je de connector van de hendel loshalen en even met een luchtpistool in het gat blazen. Je blaast dan het vuil weg uit de gaatjes van het derde plaatje van http://www.geocities.com/tech4tdi/ (turn signal switch) Je hoeft dan niet de hele boel los te halen zoals deze website laat zien. (achteraf is alles makkelijk)
Werkt dat niet, dan zul je toch een nieuwe hendel moeten monteren.

nrap: mooi zonde om onderdelen te vervangen die nog goed werken.

appie508 (0), 16 jaar geleden

het komt veel voor ook bij passat dat er los contact zit in de allarmschakelaar open maken en even na solderen dan moet het goed zijn

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.