Seat Toledo: Waterlekkage bij bij voeteneind bijrijdersstoel

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Diesel, Motorcode: 1.9 TDI 138 PK

Na regen hoor ik bij het wegrijden en het nemen van een bocht naar rechts water binnenkomen bij het voeteneind van de bijrijdersstoel en het is al vele malen echt doorwaternat geweest daar. Onder de auto kan ik niks aan beschadigingen vinden ofzo. Weten jullie waar het water nog meer vandaan zou kunnen komen???
Het wordt ook extreem vochtig in de auto en gaat erg stinken vanwege dit probleem. Kunnen jullie mij helpen???

tj-86

Geplaatst door tj-86 (0) , lid sinds 16 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Seat Toledo? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

ricky (0) PRO, 16 jaar geleden

Afvoer van de waterbak controleren,is waarschijnlijk verstopt.

Ricky.

tj-86 (0), 16 jaar geleden

En waar zit die waterbak?? Ik heb al bij het interieurfilter gekeken maar die is gewoon kurkdroog en daar zaten alle rubbers ook gewoon op z'n plaats

Rolide12 (0), 16 jaar geleden

Hallo ik heb mischien de oplossing
Ik heb zelf ook een toledo en ook het probleem gehad.
Het water komt waarschijnlijk uit de portier het klinkt raar maar.
De binnen kant van de deur is een ijzere plaat die orgineel gekit is aan de portier zelf.
De kit van de plaat tegen de deur moet vernieuwd worden daarbij was mijn probleem ook opgelost bij de dealer 36 euro.
Je kunt het zien of er water via de portier binnen komt dan is de dorpel nat waarneer het heeft geregend.
tevens kun je zien of er water in de portier staat ,onder aan de deur zitten gaatjes kijk even of die niet verstopt zitten en of er water uit komt.

succes Rob

ricky (0) PRO, 16 jaar geleden

[quote=Rolide12]Hallo ik heb ik de oplossing
Ik heb zelf ook een toledo en ook het probleem gehad.
Het water komt waarschijnlijk uit de portier het klinkt raar maar.
De binnen kan van de deur is een ijzere plaat die orgineel gekid is aan de portier zelf.
De kit van de plaat tegen de deur moet vernieuwd worden daarbij was mijn probleem ook opgelost bij de dealer 36 euro.
Je kunt het zien of er water via de portier binnen komt dan is de dorpel nat waarneer het heeft geregend.
tevens kun je zien of er water in de portier staat ,onder aan de deur zitten gaatjes kijk even of die niet verstopt zitten en of er water uit komt.

succes Rob[/quote]
Dat zou cker kunnen,alleen hoort ie het klotsen in een bocht en bij de voeteneind naar binnenkomt,vandaar d8 ik aan de waterbak.Maar lekkage bij de deuren komt ook veel voor,net als golf/bora/passat enz.
Waterbak is de ruimte onder de wisserarmen zeg maar.

Ricky.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Seat Toledo of stel zelf een nieuwe vraag.