Ford Transit Connect: radiocode

Bouwjaar: 2004, Brandstof: Diesel

Ik heb recentelijk een gebruikte Connect met schade aangeschaft. In deze auto is een originele radio gemonteerd. De radio vraagt voor ingebruikname een code en laat men deze nou niet weten. Dit heeft tot gevolg dat ik de radio niet kan gebruiken. Weet iemand een manier om de code of te overbruggen of op te vragen?

Broerse1

Geplaatst door Broerse1 (0) PRO , lid sinds 16 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Ford Transit? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

12 Reacties

yoshi (0) PRO, 16 jaar geleden

via de dealer. Neem wel de radio mee. Aan de hand van het onderdeel- en serienummer kan de code opgevraagd worden.

RaliasR (0), 16 jaar geleden

Staat de code niet in het onderhoudsboekje
of je die er niet bij gekregen

jan4989 (0) PRO, 16 jaar geleden

wat is het M nummer

jan4989 (0) PRO, 16 jaar geleden

als je M nummer geeft kan ik je misschien wel helpen

alex drost (0) PRO, 16 jaar geleden

je moet het model en serie nr weten bij de meeste ford dealers vragen ze om de radiocode op te vragen een legtimatie en het kenteken van de auto het model nr is part nr en serie staat serienr voor

jan4989 (0) PRO, 16 jaar geleden

heb alleen M nummer nodig dus geen serienummer of partnummer

janrietman (0) PRO, 16 jaar geleden

het m nummer is 7 cijfer getal als jij die door geeft dan heb ik het code nummer
een progama heb ik ook wel.

jan4989 (0) PRO, 16 jaar geleden

heb ook een programmatje voor de code dus M en alle nummers er achter en je krijgt de code van me

Ties11431 (0) PRO, 16 jaar geleden

Dat programma wil ik ook wel, dus.....
Mag verzonden worden.....

jan4989 (0) PRO, 16 jaar geleden

www.eserviceinfo.com/downloadsm


dit is de site

garagedirk (0) PRO, 16 jaar geleden

vindt site niet, wij hebben ook veel ford's lopen, had graag es een site geweten voor codes, zou veel telefoontjes naar dealer besparen

jan4989 (0) PRO, 16 jaar geleden

op Google zoeken en dan Ford m calc intoetsen vind je hem vanzelf

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Transit of stel zelf een nieuwe vraag.