Volkswagen Golf: golf 3 1.6 ABU motor houdt in en rookt af en toe zwart

Bouwjaar: 1993, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.6 abu

hallo

ik heb al een tijdje last van een stotterende en inhoudende motor
ook start hij slecht, en na flink doostarten loopt hij eindelijk, als hij loopt, komt er wat zwarte rook uit de uitlaat en heeft ie met stotteren en hikken moeite om op de 1000 toeren te komen (stationair)

na dat de auto eenmaal goed loopt is er weinig aan de hand, wel dat hij wat inhoud!

het lijkt mij dat hij verzuipt ofzo, want hij stinkt ook naar flinke benzine lucht uit de uitlaat

ik heb zo'n 10.000 km geleden bougies, rotor en verdelerkap vervangen!
de kilometerstand is 201.160 km

wat zou mijn probleem kunnen wezen, ik zat al in de zoekfuncite te kijken maar daar vond ik alleen dat de brandstof filter een keer vernieuwen een optie was

wie o wie helpt mij, ik heb de auto nodig voor mijn werk, want rij ruim 2000 km per maand

J.L. Tuning

Geplaatst door J.L. Tuning (0) , lid sinds 17 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

gertie (0) PRO, 16 jaar geleden

Probeer temperatuur zender maar eens [ zwarte zender met geel ringetje ]
zit in watermond onder de ontsteking

gr. Gertie

J.L. Tuning (0), 16 jaar geleden

zou het nog ergens anders aan kunnen liggen of weet je dat zeker dat t aan de temepratuursensor ligt, ik vervang m in ieder geval even

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.