Honda Accord: auto slaat af als hij warm is

Bouwjaar: 1999, Brandstof: LPG, Motorcode: 1.8

mijn accord slaat af als hij warm is.Ik start hem dat gaat makkelijk maar na een minuut of 2 kan hij niet meer stationair draaien en slaat hij af, of ik moet gas blijven geven wat niet echt makkelijk is , ik heb de verdamper , injector,verdelerkap,bobine bougies al vervangen maar dat hielp niet en de gasmonteur komt er niet meer uit.Nu is het wel zo dat als hij op benzine draait en ik geef een portie gas en laat het weer los dan wil hij ook richting de nul toeren maar hij herstelt zich weer maar op gas lukt dat hem niet ,en wanner hij stationair op benzine draait dan ruik je ook sterke halfverbrande benzine lucht .De dingen waar ik aan denk bougiekabels lambdasonde temp meter wie kan mij helpen.

enes

Geplaatst door enes (0) , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Honda Accord? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

Ben1018 (0), 16 jaar geleden

Stationaire regelklep al gereinigd? IACV.
Zit achterop het gasklephuis, is aangesloten op het koelsysteem.

t is maar een idee, kijk maar eens in het verleden op Problemcar, want jouw Accord (heb er zelf ook zo een met AG inst. 240000KM) is op gas een probleemgeval.

Die van mij loopt al 2 jaar beroerd, ook zowel op gas als benzine.
Heb al vervangen/ geprobeerd

MAP sensor
AG injector
Lambda sensor
Kleppen stellen tot in den droeve
IACV klep
LPG injectors op het spruitstuk
EGR systeem
bougies/kabels
ETC ETC.

Kom er niet uit, loopt koud slecht op beide brandstoffen, maar gelukkig loopt ie warm wel goed...

De Honda dealer stuurt me naar de LPG boer en die zegt; eerst op benzine goed lopen, dan kijken we verder.

Een vriend van me heeft er ook 1, kostte hem 4000 pegels voor van alles en nog wat aan revisie en vervanging, loopt nu wel goed. (moet je er wat voor over hebben).

Succes en voor een oplossing ben ik erg nieuwsgierig.

als bijlage een schema van de AG installatie.

enes (0), 16 jaar geleden

bedankt voor meedenken ik was een tijdje afwezig maar hij loopt nog steeds slecht en slaat af en ik vrees dat het weer een moeilijke apk wordt , mij heeft het okk bijna 2000 euro gekost maar ik heb geen euro meer voor over was jouwne wel opgelost.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Honda Accord of stel zelf een nieuwe vraag.