Renault Megane: Welk merk is goed op LPG G3.

Bouwjaar: 2000, Brandstof: LPG

Wij zijn vanplan een auto tekopen op LPG G3.
Wat is goed merk van LPG G3 Vialle,of Eurogas.
De een gagage zeg bij Vialle gaat pomp vaak stuk kassa 900Euro ,bij Eurogas heb je dt problem niet.
Mijn garage zeg er zij maar twee goede merken en dit zijn Prins,en Vialle.
Wat is waar?.

donaldy

Geplaatst door donaldy (0) , lid sinds 16 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Mégane? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

poppekast (0) PRO, 16 jaar geleden

tdi is een goed merk gas moet je op koken

AS1 (105), 16 jaar geleden

[quote=poppekast]tdi is een goed merk gas moet je op koken[/quote]
dat was zijn vraag niet. Er is niks mis met gas zolang je maar de juiste afweging maakt tussen de kosten en de baten. Alsof een tdi zo zaligmakend is...
Stel deze vraag eens in Algemeen. Als je niet zo om het model geeft, koop dan een Japanse auto.

luca1 (0), 16 jaar geleden

Eurogas /vialle is ook goed wel speciaal voor renault is een heel klein is het beste voor een Renault ik heb er een lopen en zit op 165.000 km nooit probleem is wel een 8 klepper en daar kun je de kleppen van stellen maar met een goed merk gas kun je jaren rijden zonder probleem (en die opmerking van moet je op koken die hebben geen verstand van LPG instalatie,s op dit moment zijn e rgeen slechte instalatie,s .maar een 16 klepper kan ook zijnalleen automatische kleppen,maar doen het ook goed .
Gr Jan

willyvan (5) PRO, 16 jaar geleden

maakt niet uit zijn allebei goed ,bij vialle tank niet helemaal leeg rijden daardoor meer kans op kapotte pomp.
bij eurogas gaan ooit de computer stuk maar deze zijn goed te repareren(kost bij mij 150)

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Mégane of stel zelf een nieuwe vraag.