Renault Espace: Kachelweerstand???

Bouwjaar: 2000, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2.0 16V

Hallo,

Ik ben op zoek naar de kachelweerstand van mijn espace, bj 2000. Wie kan mij precies vertellen waar die zit??

tevion

Geplaatst door tevion (0) , lid sinds 16 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Espace? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

renveld (0), 16 jaar geleden

Hoi,

Als je nog op zoek bent:
Speaker roosters op dashboard verwijderen, links en rechts torx schroeven verwijderen en dashboard verwijderen.
Isolatie verwijderen (clips loswippen), ventilatie plaat verwijderen en dan zie je de ventialtie unit.
Vanuit de auto gezien zie je twee "slakken huizen" waarnaast aan de linkerkant de weerstand tegen het slakkenhuis zit.
Bij de dealer kost een nieuwe ca 150 ex btw, adviseren bij de dealer om gelijk de ventilaor motoren te vervangen wederom 150 ex btw maar wel per stuk.
Ben er toevallig zelf ook mee bezig maar weet nog niet hoe ik het goedkoop ga oplossen, 450 ex btw is mij even te gortig.....

Succes

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Espace of stel zelf een nieuwe vraag.