Auto trekt niet meer boven 3000 t/min, geen storingscodes meer, gaat niet harder dan 120 km/h, katalysator bleek dicht te zitten, element eruit gehaald, nog niet goed, egr klep werkt als je hem met vacc app aanstuurt dan gaat hij iets harder, met slang van de turbo af hoor je hem iets fluiten. Zit hier ook een lmmeter op, en zo ja waar? Wastegate klep gangbaar. Iemand een idee? gaarne
Geplaatst door jjbalmszonen (0) PRO , lid sinds 21 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Ford Focus? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Focus of stel zelf een nieuwe vraag.
4 Reacties
Gras (0) PRO, 16 jaar geleden
Klepjes en slangetjes op het schutbord controleren...
poppekast (0) PRO, 16 jaar geleden
nou als er een lmm opzit zit ie tussen de slang van het luchtfilterhuis naar je inlaat
fordis (0) PRO, 16 jaar geleden
werking vd turbo is zeer eenvoudig te controleren door te kijken of de darmen op de intercooler bij gas geven opzwellen,controleer eveneens de interkoeler zelf of ie niet stuk is
jjbalmszonen (0) PRO, 16 jaar geleden
Bedenkt voor het meedenken, het was de Map sensor, auto is weer als nieuw, waarschijnlijk bij warm worden stopte de werking v.d.sensor.