Ford Focus: knots bij de pedalen

Bouwjaar: 2004, Brandstof: Diesel, Motorcode: 1800 tdci

ik heb hier een focus diesel,als je er mee vertrekt ,na enkele tientallen meters knotst er iets,nu had ik hier gelezen dat het aan de pedalen kon liggen,daar komt het geluid ook vandaan,ik heb nu de 4 bouten van de pedalenbox iets gelost en een moer tussen de box en de karosserie geplaatst,het probleem was opgelost,ongeveer een week later begon hij opnieuw te knotsen,
wat moet ik doen om dit probleem op te lossen.??

theo11340

Geplaatst door theo11340 (0) PRO , lid sinds 19 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Ford Focus? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

600rr (0) PRO, 16 jaar geleden

Als eerste het juiste bouwjaar vermelden. Volgens mij is hier een servicebrief van. Ik wil ff kijken voor je. Wat is je e-mail adres waar het heen kan?

theo11340 (0) PRO, 16 jaar geleden

het bouwjaar is november 2004;
theorutten@pandora.be.

600rr (0) PRO, 16 jaar geleden

Er zijn diverse service brieven beschikbaar, waarbij er bij de bediening of in de buurt van de pedalen geluidjes voor kunnen komen. Het beste is dat je ff telefonisch contact opneemt met een Ford dealer in de buurt. Dat is wat makkelijker.

Je hebt toch een nieuw model Focus?

Rolf de Jongh (0) PRO, 16 jaar geleden

De goedkoopste oplossing is het pedaalsteun van kopp en rempedaal iets oplossen en naar je toe trekken,dan met spuitbus vloeibaarvet tussen pedaalsteun en paravent spuiten,klacht is dan voor lange tijd verholpen.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Focus of stel zelf een nieuwe vraag.