Ford Galaxy: lampje gloeilampen

Bouwjaar: 2001, Brandstof: Diesel, Motorcode: code AUY

heb volgende probleem lampje voor storing gloeilampen licht op na het starten, duw je een keer op de rem gaat het lampje uit
lampen allemaal ok,schakelaar remcontact en koppeling gewisseld,
wagen uitgelezen en zit een storing in van temperatuur zender houd dit verband of niet
iemand raad hiermee,
groeten davy

davy2038

Geplaatst door davy2038 (0) PRO , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Ford Galaxy? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

poppekast (0) PRO, 16 jaar geleden

ja haal de stekker er maar eens af dan blijft ie branden als het goed is zal m wel gaan vervangen

gr.marco

davy2038 (0) PRO, 16 jaar geleden

poppekast,als ik het contact los in de handen neem met de fiche eraan gaat hij direct aan,
duw ik de pen in dan gaat hij uit zowel met de nieuwe schakelaar als met de oude
het waarschuwingslamje van een kapotte gloeilamp in de tableu gaat uit als je de rem intrapt,
alvast bedankt
groeten davy

yoshi (0) PRO, 16 jaar geleden

hier is niks aan de hand, denk ik. Iedere galaxy van dit type met gloeilampcontrole doet dit. Contact aan en de aanduiding voor een defecte lamp blijft aan. Duw je op het rempedaal dan kan de module gloeilampcontrole controleren of de remlichten werken, is alles ok dan gaat de waarschuwing uit.

poppekast (0) PRO, 16 jaar geleden

heb je de sensor ook vervangen?

davy2038 (0) PRO, 16 jaar geleden

hoi,
is inderdaad normaal,alleen wist ik het niet,
temperatuursensor vervangen en fout weg in de computer
bedankt voor de reacties
groeten davy

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Galaxy of stel zelf een nieuwe vraag.