Ford Galaxy: automatisch display

Bouwjaar: 1999, Brandstof: Diesel, Motorcode: 19

Client kwam binnen met knipperende display , alsook de blower werkte niet.Ander display gemonteerd,omdat deze zo nu en dan werkte bij demonteren ervan(ik dacht inwendig slecht contact),gas gecontroleerd van airco,en tot de conclusie gekomen dat de blower niet voorzien werdt van spanning.Draad bijgetrokken en alles werkte perfect,maar zo nu en dan stopt de aansturing van de regelaar(weerstand).Nu ,ik denk dat dit digitaal aangestuurd wordt,en zo ja,is dit te omzeilen?Of heb ik iets overzien?

fordis

Geplaatst door fordis (0) PRO , lid sinds 19 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Ford Galaxy? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

Doktor (0) PRO, 16 jaar geleden

Als het display van de kachel knippert (gaat meestal ook weer gewoon aan na enkel minuten) dan betekend het dat er een storinig in iets van de verwarming/airco zit. Dus ook een lege airco zorgt voor knipperend display!
Je zou de storingscodes moeten uitlezen om er achter te komen wat er aan de hand is.

suc6

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Galaxy of stel zelf een nieuwe vraag.