Ford Mondeo: Airbaglampje gaat branden als dashboardverl. gedimd wordt

Bouwjaar: 2007, Brandstof: Benzine, Motorcode: Duratec-HE

Bij deze auto gaat het airbaglampje branden als de dashboardverlichting gedimd wordt. Als de richtingaanwijzer wordt aangezet knippert het a.b. lampje mee. Heeft iemand dit al eens meegemaakt?

SAC

Geplaatst door SAC (0) PRO , lid sinds 16 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Ford Mondeo? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

Peter Schouten (0), 16 jaar geleden

Lijkt mij een massaprobleem van het dashboard. Lampje zal dan waarschijnlijk ook wel meedoen als je met het grootlicht knippert.

suc6
Peter

alex drost (0) PRO, 16 jaar geleden

sac Ik heb 26 -11 de cursus mondeo 07 als het probleem er dan nog is wil ik daar wel even informeren of ze er bij ford al meer problemen mee gehad hebben

Postie (0) PRO, 16 jaar geleden

ER is wel een oasis bericht met de klacht van een airbaglampje...

SAC (0) PRO, 16 jaar geleden

Zag dat de bedrading op de accu polen niet erg mooi bevestigd was, omdat ik het zoeken even helemaal beu was en de hotline "kweenie" zei, heb ik dat eerst maar even in orde gemaakt. Wat denk je? lampie is nu uit.
en blijft uit.
Allemaal bedankt voor het meedenken.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Mondeo of stel zelf een nieuwe vraag.