Renault Kangoo: torsie stang gebroken

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.4

ik heb hier een scheve kangoo staan waar een torsiestang gebroken is
wie heeft nog aanwijzingen, tips voor de/montage???

henk4359

Geplaatst door henk4359 (0) PRO , lid sinds 19 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Kangoo? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

8 Reacties

Treb (0), 16 jaar geleden

Moi,
Zijn ze hol? -Vervang ze voor massief.
Groet,
Bert

Knuckles (0) PRO, 16 jaar geleden

hele simpele tip ga op de sloop op zoek naar een complete as vervangen is alles behalve prettig
is vorige week een collega van me nog dik een dag mee bezig geweest

Treb (0), 16 jaar geleden

Hoe prettig ze het vonden weet ik niet, maar garage in Frankrijk deed het in 2½ uur.

viper_ren (0) PRO, 16 jaar geleden

ik heb me daar ook eens goed mee geamuseerd

met de slijpschijf een stuk er tussen uit geslepen, het stuk int midden kwam er zo uit en dan aan de wielkant met een zware hamer het andere stuk er uit geklopt.

een aantal uurtjes ben je daar toch gerust mee bezig hoor, hangt er ook vanaf hoe vast ze zit enzo.

groetjes Viper

henk4359 (0) PRO, 16 jaar geleden

ik heb er ook een stuk tussen weggeslepen en met geweld het overgebleven stuk naar binnen eruit getikt
maar uiteindelijk wel 4 uur!!! onder de pannen.

viper_ren (0) PRO, 16 jaar geleden

ja, soms is het een echte ramp.

ik had de eerste keer er langer over gedaan.

wilmarood (0), 15 jaar geleden

vraagje, mijn auto hangt ook erg scheef, de afstand tot de band en de wielkast bedraagt op dit moment nog 10 cm, de auto moet nog een laatste rit maken van ca. 35 km naar de dealer alwaar hij afgevoert wordt. Is deze rit te doen of is dit te link en wat is het ergste wat gebeuren kan? Ik ga er uiteraard niet mee de snelweg op, dus de max. snelheid die ik zal rijden zal ca. 60 - 70 km per uur zijn. Of kan ik beter vragen of ze hem per vrachtauto ophalen.

Zo mijn laatste rit met de Kangoo is gereden en alles is goed gegaan, bedankt voor de tip!

viper_ren (0) PRO, 15 jaar geleden

rij maar.

zolang je je verstand erbij houd is het geen probleem

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Kangoo of stel zelf een nieuwe vraag.