Renault Laguna: geen mistachterlicht

Bouwjaar: 1995, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.8

geen mistlamp op de auto.

krijg geen spanning achter op de stekker,
de zek. is heel,
en de schakelaar is goed want ik heb er gemeten,
de draden boven in de kofferklep zijn zo op het eerst oog ook heel,
ik denk ergens een stekker in de auto ofzo

wie weet raad?

gr willem

willem1

Geplaatst door willem1 (0) PRO , lid sinds 17 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Laguna? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

9 Reacties

Petje57 (0) PRO, 16 jaar geleden

Trekhaak aan de auto ?

Gr.

sjaak10918 (0) PRO, 16 jaar geleden

idd wat Petje57 zegt, eerste verdachte is de trekhaak, nl de verlichtingsaansluiting, hierin zit soms een schakelaar die ervoor zorgt dat bij een aangekoppelde stekker de mistlamp van de auto uit gaat.

Petje57 (0) PRO, 16 jaar geleden

Klopt. Rotten altijd vast...........

Gr.

janrietman (0) PRO, 16 jaar geleden

de schakelaar in de stekkerdoos is er alleen voor de uitschakeling van de mistlamp van de auto als er een aanhanger er op aan gesloten is,mischien de bedrading verkeert gemonteert in de stekkerdoos.

Petje57 (0) PRO, 16 jaar geleden

[quote=janrietman]de schakelaar in de stekkerdoos is er alleen voor de uitschakeling van de mistlamp van de auto als er een aanhanger er op aan gesloten is.[/quote]
Precies, en dat is nou net de clou van het verhaal. Als het schakelaartje vastgeroest is of erg zwaar beweegt, heb je dus geen doorverbinding meer naar het mistachterlicht................
Wij hebben er al tientallen vervangen.


Gr.

willem1 (0) PRO, 16 jaar geleden

sorry was ik vergeten er bij te zetten maar er zit geen trekhaak onder

ma ik hoorde vandaag van een collega dat die stekkers la nog wel eens willen verbranden door de achterruitverwarming iemand ervaring mee?

gr willem

Petje57 (0) PRO, 16 jaar geleden

Zou inderdaad goed kunnen. Ook al een keer gehad........

Gr.

janrietman (0) PRO, 16 jaar geleden

[quote=Petje57]Klopt. Rotten altijd vast...........

Gr.[/quote]
DEZE ROTTEN NIET VAST MAAR MAKEN GEEN VERBINDING!!!!

Icedude (0) PRO, 16 jaar geleden

[quote]DEZE ROTTEN NIET VAST MAAR MAKEN GEEN VERBINDING!!!![/quote]
Hoeft niet te schreeuwen hoor, IK ben hier de botte hond; vraag maar na!
Lol.
Afijn, hij heeft toch gelijk; dat stiftje rot in zijn houdertje en als hij dan ingedrukt wordt, blijft hij in losgekoppelde stand vastzitten oftewel; vastgerot.
Maak je niet zo druk om hoe dat heet of benoemd wordt zeg!

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Laguna of stel zelf een nieuwe vraag.