Peugeot 206: Achteraf originele cruise control inbouwen

Bouwjaar: 2004, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.6 16v

Bij een kennis is in precies hetzelfde type auto als die van mij (206 SW 1.6 16v, uitvoering met electronisch gaspedaal en electronisch geregelde gasklep ) achteraf een originele cruise control ingebouwd (PSA schakelaar + software aanpassingen).
Ik ben bij mijn Peugeot dealer langs geweest om dezelfde ingreep te laten doen.
Na enig onderzoek zei de monteur van de garage dat dit niet kon bij mijn auto omdat deze mogelijkheid softwarematig geblokkeerd was.
Op m'n vraag of die softwarematige blokkering dan niet kon worden opheven was het antwoord dat dit niet mogelijk was.
Waarom dit bij precies dezelfde auto van mijn kennis dan wel mogelijk was werd met schouderophalen gereageerd.
Ik ben een leek wat auto's aangaat maar heb toch het gevoel dat ik een beetje belazerd werd.

Klein Duimpje

Geplaatst door Klein Duimpje (0) , lid sinds 16 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 206? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

26 Reacties

Hans4040 (185) PRO, 16 jaar geleden

Informeer eens bij een andere dealer.

mvg,
Hans.

harry4203 (315) PRO, 16 jaar geleden