Ford Galaxy: Kachel ford galaxy 2003

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2.0 115pk

Geachte heren wij hebben het volgende probleem bij een ford galaxy met handbediende airco bij stand 1 en 2 van de kachel blaast ie niet maar brandt airco lampje wel en airco slaat in en stand 3 en 4 blaast de kachel wel maar gaat de airco inclusief lampje uit kachelpaneel weerstand zijn vervangen maar probleem nog niet opgelost zekeringen etc zijn heel airco is gevuld kachelmotor draait niet zwaar wie heeft dit probleem wel een meegemaakt al bij vw sharan gekeken maar staat ook niks bij

PEEK8657

Geplaatst door PEEK8657 (0) PRO , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Ford Galaxy? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

Danny78 (0) PRO, 16 jaar geleden

Weet niet van buiten mar ik meen me te herineren dat dit model dit ook nog heeft !
Is het niet die elektronische weerstand regulator die in de kachelbak zit ?
Zit ergens aan de linker kant achter het handschoenkastje.

IS een rode kop met stekker op en heeft zo van die koel punten die in de bak zitten.
Die geven nogal eens problemen en dit kan ook zo'n rare effecten geven.

fordis (0) PRO, 16 jaar geleden

ik heb dit es meegemaakt bij een sharan diesel,en toen was het electrisch chauffagekraantje(in motorcompartiment) stuk,display gaf ook allerhande problemen aan,maar uiteindelijk na vervangen van het kraantje(is tegelijk pompje) was alles ok!

erik41 (0) PRO, 16 jaar geleden

is kachelpaneel en de weerstand vernieuwd? .zijn 2 verschillende delen .

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Galaxy of stel zelf een nieuwe vraag.