Volkswagen Lt 35: dieselpomp zuigt niks aan

Bouwjaar: 1981, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2.4

onlangs dieselpomp laten vervangen door kennis , omdat deze lekte en daardoor motor niet meer starte, maar deze pomp zuigt geen brandstof aan ,

stoffel9

Geplaatst door stoffel9 (0) , lid sinds 16 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen LT? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

14 Reacties

Hans4037 (0) PRO, 16 jaar geleden

en als je de pomp even helpt met een los pompje tussen de invoer te zetten.

hans

stoffel9 (0), 16 jaar geleden

heb reeds geprobeerd om ze af te vullen met diesel , maar deze blijft er instaan tijndens de poging om te starten , kan het zijn dat ze niet op tijd staat ?

Hans4037 (0) PRO, 16 jaar geleden

ook al staat de pomp niet op niet spuit deze wel in. gaat de afsluiter wel open?.

hans

stoffel9 (0), 16 jaar geleden

weet ik niet , hoe kan je dat testen ?

Hans4037 (0) PRO, 16 jaar geleden

meten of er spanning op staat. luisteren of op contact zetten de afsluiter klikt.
anders het ding er uit halen en het zonder veertje en plunjer proberen,deze kan ook
blijven hangen.

hans

stoffel9 (0), 16 jaar geleden

ze hebben wel getest met een voltmeter op het contactpunt aan de pomp en de massa , en deze krijgt maar 3 volt ?

stoffel9 (0), 16 jaar geleden

met het contact op 3 volt , en zonder contact , 0 volt
kristof

Hans4037 (0) PRO, 16 jaar geleden

dat moet 12 volt zijn. probeer het eens met een losse draad rechtstreeks van af de accu plus.

hans

stoffel9 (0), 16 jaar geleden

ga ik zeker doen ,morgen nieuwe dag , hopelijk lukt het , ik hou je morgen op de hoogte van de vorderingen , alvast bedankt
kristof

stoffel9 (0), 16 jaar geleden

maar met aparte draad heb ik al geprobeerd rechtstreeks op het contactpunt , en dan deed ze nog niks , enkel met beetje startpiloot , slaat ze aan , maar slaat terug af als ik niets meer inspuit
kristof

Hans4037 (0) PRO, 16 jaar geleden

de afsluiter kan ook mechanisch blijven hangen dan moet je het binnenwerk er even uit halen en proberen.

hans

stoffel9 (0), 16 jaar geleden

ok , eoals gezegd , doe ik morgen , en ik hou je op de hoogte , bedankt
kristof

Hans4037 (0) PRO, 16 jaar geleden

maar het kan ook dat het lage druk gedeelte (aanzuiging) van de pomp kapot is.

hans

stoffel9 (0), 16 jaar geleden

probleem opgelost , er zat nog een 2de filter acher het voorwiel aan de bestuurderskant , deze vervangen en nu zuigt de pomp goed aan

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen LT of stel zelf een nieuwe vraag.