Chrysler Vision: chrysler vision start wel maar slaat meteen af

Bouwjaar: 1994, Brandstof: Benzine, Motorcode: 3.5 24 valve

wie snapt dit probleem

Ik heb de auto rijdend neergezet de volgende dag de kinderen naar school brengen maar wel lopend de auto start wel maar slaat meteen af

vonkt goed ken rijgt benzine
auto slaat wel aan maar valt meteen weer uit
nu blijven mijn groot licht knipperen van mijn alarm
zit hier misschien een storing in
alarm is van het merk serpi star gr 400
wie kan mij helpen

tevens heb ik staan een pontiac transsport 3.8 deze mag afgehaald worden gratis de bak is stuk
nette auto 7 persoons

richard 1970

Geplaatst door richard 1970 (0) , lid sinds 15 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Chrysler Vision? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

Mercury (0) PRO, 15 jaar geleden

dit is duidelijk een alarm probleem, daar moet een alarm expert bij, misschien heb je geluk en kun je het alarm uitzetten met een sleutel maar ik ken dit systeem niet....
voor je transsport heb ik wss wel een liefhebber, ik zal hem ff inlichten, dan neemt ie wel contact met je op

greetz
peco power

richard 1970 (0), 15 jaar geleden

Peter ik heb inmiddels gehele alarm eruit gehaald
wat er nu overblijft is als de sleutel in het contact gaat dat mijn groot licht gaat knipperen wel rustiger dan de knipperlichten
ongeveer om de 4 seconden
auto krijgt gewoon nog benzine
kan het de nokkenas sensor kunnen wezen deze was wel beschadigd deze is toch voor de timing van de norsels
auto start en loopt 2 tot 6 seconden daarna slaat deze af
Is er een mogelijkheid van doorverbinden van de norsels

Mercury (0) PRO, 15 jaar geleden

hm, nou wordt het echt lastig, doorverbinden van de nozzles lukt niet. die hebben constantspanning en op het moment dat de spanning afvalt injecteert ie, ik heb al jaren dit probleem met een ford f150, is voor 6 jaar terug al uit amerika gekomen en heeft nooit goed gelopen, aanslaan en weer uit, ik heb er gas opgebouwd, dan loopt ie wel door(buiten de injectie om)maar is zo onverkoopbaar, tig mensen hebben zich er over gebogen en ze komen alleaal uit op het alarm. vervelende is dat de auto in amerika waterschade heeft gehad en een tijd stroomloos heeft gestaan, nu blijkt ie de sleutelherkenning oid kwijt te zijn en ik kan hem niet weer inleren.......
een heel verhaal, maar ff om uit te leggen hoe complex jouw probleem waarschijnlijk is.... miss dat 1 van de echte chrysler experts hier een schema voor heeft. Nokkenassensor zou kunnen, maar ik heb het grootste probleem met je alarm.

gr

Peco Power

richard 1970 (0), 15 jaar geleden

alarm is eruit gehaald bedrading weer goed en deugdelijk gesoldeerd en met krimpkous gedaan probleem blijft het zelfde

benzine pomp komt op druk
bougie's vonken goed
lucht genoeg

ga een nieuwe sensor halen morgen en kijken wat deze doet
nokkenassensor heeft te maken met inspuit tijd van de injectoren als ik me niet vergis

Mercury (0) PRO, 15 jaar geleden

klopt

dannymdouma (0), 15 jaar geleden

Hallo Richard,
Benzinepomp komt op druk...heb je echt de volle druk? aaheb bij 2 van mijn TS gehad dat de pomp toch stuk was (BTW filter gecheked?) motor start en loopt dan even korte tijd tot inderdaad enkele seconden...

Dit geintje heb ik ook gehad bij mijn F150 BJ88 alarm eruit situatie verbeterd probleem nagenoeg hetzelfde.
Bleek de accu te zijn bij starten klapte de spanning te ver naar beneden waarnaa het alarm inkwam om vervolgens de genadeklap te geven.

Dit laatste misschien ook om even te kijken Peter massa will ook bij de oudere typen lossig zitten evenals de pluspool verzamelaar dasboard en andere computer linken.
Bij mijn 94 US TS zat op de + bout dit los hierna goed lopende motor die spookachtig en op de meest onverwachte momenten stopte.

Ps Richard, als je een handje nodig hebt ik zit in de buurt, maak tevens graag gebruik van je TS aanbod

groetjes Danny

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chrysler Vision of stel zelf een nieuwe vraag.