Volkswagen Bora: mijn clignateur blijft knipperen

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2000

Mijn clignateur van mijn gevarenlichten en knipper licht blijft knipperen
maar hij werkt normaal niets aan de hand maar als ik hem niet gebruik blijft hij maar klikken
niet in een bepaald tempo dan snel of heel snel dan weer langzaam
maar wel zo dat ik er helemaal gek van wordt ik heb de clignateur al vervangen maar hij bleef het doen
dus weer een nieuwe gehaald maar die doet het ook dus het licht daar niet aan
wie weet raad
mijn bora heeft 180.000 geloopen

tenniefoto

Geplaatst door tenniefoto (0) , lid sinds 15 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Bora? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

kees cor (0) PRO, 15 jaar geleden

meestal alarmschakelaar maar wat ook wel voor komt is schakelaar aan het stuur .
moet je uit proberen. bij golf en passat paar keer meegemaakt.
vg k c

Benny Vee (0) PRO, 15 jaar geleden

Richtingaanwijzerschakelaar vervangen en je probleem is opgelost

P. Kelder (0) PRO, 15 jaar geleden

[quote=Benny Vee]Richtingaanwijzerschakelaar vervangen en je probleem is opgelost[/quote]
klopt als een zwerende vinger.............

Gr. paul

dutch123 (0), 15 jaar geleden

Zie http://www.geocities.com/tech4tdi/ en klik op turn-signal switch.
Een simpele fix is om de connector van de hendel even los te nemen en in het gat te blazen met perslucht.
Je blaast het koperschraapsel dan weg. De gaatjes waar het koperschraapsel inzit, zit precies achter de connector.
Zie ook http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?i...

tenniefoto (0), 15 jaar geleden

mag ik jullie hartelijk bedanken voor de snelle oplossingen ik ga er mee aan de slag en laat het jullie nog hooren
hartelijk dank Tenniefoto

tenniefoto (0), 15 jaar geleden

[quote=tenniefoto]mag ik jullie hartelijk bedanken voor de snelle oplossingen ik ga er mee aan de slag en laat het jullie nog hooren
hartelijk dank Tenniefoto[/quote]
mag ik jullie nogmaals hartelijk danken het probleem is opgelost met een nieuwe stuur schakelaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Bora of stel zelf een nieuwe vraag.