Toyota corrolla: goede koop???

Bouwjaar: 2002

Ik heb jaren een toyota gereden en ben nu op zoek naar een andere omdat ik als monteur werkzaam ben bij een volvo dealer horen wij helemaal niets of het topauto was als eerst of dat het minder is. Mijn carina 2 was een topauto met ruim 150.000 km gereden en maar een keer de kop vervangen omdat de kleppen uitgesteld waren op gas. Nu komen de toyotas niet meer allemaal uit japan en dat heb ik mee gemaakt met suzuki en was de kwaliteit ineens een stuk minder.

volvoxc90

Geplaatst door volvoxc90 (0) PRO , lid sinds 21 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Toyota Corolla? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

PBleeker (0), 20 jaar geleden

Wat dacht je van een 850 T5-R

Michiel7811 (0), 20 jaar geleden

Hallo volvoman,
Ik zou graag willen weten welk type carina2 u had. Ik rijd een carina2.0 gli uit 1990 op gas en heb nu al ruim 400.000 gereden (340dkm op gas) terwijl de kleppen nog niet uitgesteld zijn.
Btw, een (goed bereden) corolla is altijd een goede koop.
Michiel

Ed-1966 (0) PRO, 20 jaar geleden

Bij de meeste testen komt Toyota er nog als beste uit. Dus nu ze uit Europa komen zijn ze nog steeds top.

volvoxc90 (0) PRO, 19 jaar geleden

Hallo,
Ik was vergeten te antwoorden op deze vraag.
Ik wil jullie bij deze bedanken voor de reactie.
De koop is niet door gegaan ik heb de auto waar ik kijk op had niet gekocht want deze heeft schade gehad. Nu ben ik daar niet zo bang van maar wel als het water of brandschade is geweest.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Toyota Corolla of stel zelf een nieuwe vraag.