Pontiac Trans Sport: koelwatersysteem

Bouwjaar: 1996, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2,3

in duitsland is er een slang van het koelwatersysteem losgeschoten aan de onderkant van de motor,waarna al het koelwater weggelopen is,gelukkig tijdig ontdekt en gestopt,verder geen motorische klachten.ADAC heeft noodreparatie uitgevoerd,maar zei dat deze slang met een soort snelkoppeling in NL vervangen moet worden.In NL verschillende usa car dealers(o.a.hoofddealer Pietersen Rotterdam) benaderd,maar vertellen allen dat deze niet meer te verkrijgen is.Wie weet een adres of ander alternatief voor het vervangen van deze slang.

mascarone

Geplaatst door mascarone (0) , lid sinds 14 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Pontiac Trans Sport? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

anoniem-1573996169 (0), 14 jaar geleden

mij onbekend maak er eens een foto van,en kun je niet gewoon met een slangklem deze slang vastzetten paar adressen voor je catalina usa parts venray 0478-515000
c&p belfeld 077 4759300 paul cuppens gemert 0492 363090 dit moet toch te leveren zijn

mascarone (0), 14 jaar geleden

ok ,bedankt.zal ze maandag benaderen.Een foto van de slang is lastig te maken,de auto moet op een brug om bij de slang te komen.ikzelf denk ook dat het met een klem moet lukken,ben benieuwd wat de anderen zeggen.

anoniem-1573996169 (0), 14 jaar geleden

ik heb nog nooit een slang met snelkoppeling gezien bij pontiac tenminste niet bij je waterslangen er kunnen wel van die klemmen opzitten die sterke stalen klemmen die je met een speciale tang moet openen maar die kun je gewoon vervangen voor standaardklemmen,ik ben benieuwd.

mascarone (0), 14 jaar geleden

ben vandaag bij MPVparts in gaanderen geweest,en ze hebben de slang met de koppeling bekeken.het is inderdaad een koppeling met een binnenwerk van nylon,welke over de metalen buis heen klikt.De slang is ervanaf gehaald,maar blijkt gewoon in orde,maar is blijkbaar op de een of andere manier er af geschoten.Mocht het nog eens gebeuren,moet ik het koppelstuk eraf halen,en een gewone slangklem over de slang plaatsen en vastzetten.MPV parts in Gaanderen is trouwens een prima garage,met veel kennis van amerikaanse auto's,en hebben heel veel onderdelen in huis,nieuw of tweede hands.aanrader!wel een eindje weg,maar zeer de moeite waard
Overigens heeft Pietersen in rotterdam niets meer van zich laten horen.Maar goed ook,zijn begroting kwam rond de 400 euro,extreem hoog voor een slangklemmetje!nu was het slechts 25 euro.Robby10030 heel erg bedankt voor je mededenken naar een oplossing.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Pontiac Trans Sport of stel zelf een nieuwe vraag.