BMW 5-Serie: Probleem 530 D '99

Bouwjaar: 1999, Brandstof: Diesel, Motorcode: 530D

Goedmorgen,

Krijg volgende week een 530D binnen met de klacht:

Soms brandt airbag lampje, wanneer deze brand werkt cruise-control, bediening radio en A wisser niet.
Dit lijkt mij een weigerende contactring achter het stuur.
Is dit een bekende kwaal?

garageburgwal

Geplaatst door garageburgwal (0) PRO , lid sinds 19 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor BMW 5-serie? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

garageburgwal (0) PRO, 14 jaar geleden

Probleem verholpen door contactblokje te vervangen.. Aansturing 15R mistte..

Marouanna (0), 13 jaar geleden

een vraagje , wat zou dan het probleem zijn als cruise control, centr deurvergr, snelheids meter en verbruiks meter het niet doen, daarnaast staan zowel het abs en het asc lampje aan.

Wanneer ik de automatiosche centrale deurvergrendeling hoor dicht gaan bij het weg rijden, dan doet de snelheids meter , cruisecontrol en de verbruiks meter het opeens wel, dat terwijl de abs lampje en de asc nog steeds aan staan,



Gr marouan

alex36dpdr (0), 13 jaar geleden

Waarschijnlijk doet de abs-sensor LA het dan niet. als je pech hebt dan is de stuur-unit op de abs-pomp de schuldige.
Deze kun je voor redelijk geld laten reviseren, kijk maar eens op www.actronics.nl

Marouanna (0), 12 jaar geleden

Laat reactie van mij, maar nog bedankt voor je reactie

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 5-serie of stel zelf een nieuwe vraag.