Peugeot 206: Waar zit de startmotor

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Diesel, Motorcode: RHY

Hallo,

kan iemand me vertellen waar de startmotor precies zit van een 206?

Misschien met een plaatje?

gr marten

Venderi

Geplaatst door Venderi (0) , lid sinds 15 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 206? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

MeindertS (0) PRO, 14 jaar geleden

De startmotor zit aan de voorzijde van de motor waar de versnellingsbak tegen je onderblok gemonteerd zit.

Venderi (0), 14 jaar geleden

halo,

zit die dan dicht bij je dynamo of oliefilter?

MeindertS (0) PRO, 14 jaar geleden

Je dynamo zit aan de rechterkant de startmotor zit iets hoger maar dan links. Waar je versnellingsbak aan je motor vast zit

Venderi (0), 14 jaar geleden

mijn dynamo zit aan de linkerkant waar de accu dus NIET zit dat is voor mij links of heb k het fout?

Autobedrijf Schepens (0) PRO, 14 jaar geleden

Wij als automonteur bekijken alles vanuit de auto dus zodat je achter het stuur zit. De dynamo zit dan rechts. Dus als je voor de auto staat zit hij inderdaad links. Als je dan langzaam naar rechts gaat, en je kijkt naar beneden dan zit daar de startmotor met een dikken en een dunne kabel eraan. Dat is ie. Voordat je iets eraan gaat doen. eerst de accu los voordat je kortsluiting maakt!!!

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.

offgridcentrum