BMW X5 2007: Wat ontbreekt aan X5

Bouwjaar: 2007, Brandstof: Diesel, Motorcode: 3.0

Heb een X5 gekocht met ongevalschade om te herstellen voor eigen gebruik. Aan de rechterkant, onder de voorbumper, ontbreekt een onderdeel dat verbonden was met 2 waterdarmpjes. Kan iemand zien op de foto, wat hier gezeten heeft ? Alvast bedankt voor de hulp

LVH

Geplaatst door LVH (0) PRO , lid sinds 14 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor BMW X5? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

9 Reacties

GJBAutos (0) PRO, 14 jaar geleden

Als het goed is heeft hier nog een radiateur gezeten.

gr Martin

stefan84 (0), 14 jaar geleden

Is het geen warmtewisselaar voor de automaatbak toevallig ?

Waar lopen die slangen naar toe ?

Gr Stefan

LVH (0) PRO, 14 jaar geleden

Het enige dat te zien is zijn die 2 loshangende waterslangen, en een paar loshangende elektrische stekkers. Ik had zelf gedacht aan een standkachel, maar weet niet waar die zit bij een x5.

Mvg

stefan84 (0), 14 jaar geleden

Kan goed wat Martin zegt trouwens..

Onderdeel nummer : 17007796839

[url=http://img691.imageshack.us/i/65390617.p...][img]http://img691.imageshack.us/img691/7572/...[/img][/url]

Gr Stefan

GJBAutos (0) PRO, 14 jaar geleden

Das een trekhaal radiateur en die hoort daar te zitten. De warmte wisselaar zit tussen de bak en de motor aan de onderkant. Standkachel zit meestal beter weggebouwt.

gr Martin

LVH (0) PRO, 14 jaar geleden

Bedankt voor deze respectabele uitleg waar ik mee verder kan. Aangezien er hier blijkbaar een paar BMW proffesionals zijn, vraag ik ook maar meteen deze simpele vraag, dan hoef ik niet meer te zoeken. Waar zit de voorbumper vast ? Kan ik er meteen aan beginnen zonder te zoeken.
Alvast heel erg bedankt.

LVH (0) PRO, 14 jaar geleden

Beste,
Geen 100 keer, maar 200 keer bedankt.
Ik ben er echt goed mee geholpen.

Dank u

stefan84 (0), 14 jaar geleden

Geen dank en succes ermee..!!

Gr Stefan

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW X5 of stel zelf een nieuwe vraag.