Seat Ibiza: Raar stationair schokt

Bouwjaar: 1996, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1600

Hallo,

Ik ben me auto nu helemaal zat :p.

Ik rij er nu al paar jaar mee ging altijd goed af en toe toen ik bij een stoplicht stond liep hij niet stationair maar van de 500 toeren naar de 1500 op en neer. Ging toen ook weer weg maar paar maanden terug stopte dit niet en deed hij dat gewoon altijd.

Toen naar de garage geweest hebben ze een vaccuum slangetje vervangen toen weer even geen problemen gehad, maar toen kwam het af en toe weer terug.

Sinds vandaag heb ik het weer non stop en valt ook af en toe uit tijdens het rijden schokt de auto en als ik me koppeling in druk schiet het toerental naar beneden en gaat hij weer op en neer.


Ik heb echt geen idee waar ik het moet zoeken. Morge maar weer naar de garage maar ik denk ik vraag het hier nog even, want ik kan er niks over vinden op internet (aangezien ik ook niet weet waar ik op me zoeken).


Alvast bedankt.

BartD

Geplaatst door BartD (0) , lid sinds 14 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Seat Ibiza? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

poppekast (0) PRO, 14 jaar geleden

gasklephuis moet waarschijnlijk eens schoongemaakt worden en dan moet die met een testkast in de basisafstelling gezet worden niet een hele dure operatie gebeurt vrij veel in de garage

in de zoekfunktie maar eens gasklephuis intoetsen gaat er een wereld voor je open

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Seat Ibiza of stel zelf een nieuwe vraag.