Citroën C5: Storing aan pakeersensoren achter

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2.0

Twee dagen geleden schakelde ik in z'n achteruit, i.p.v. piepjes was het nu een lange piep. Ik heb de stekers allemaal losgehaald en ingespoten met contactspray en vervolgens met een tie-rap vastgezet. Geen resultaat.
Ik heb nu een nieuwe sensor gekocht bij de dealer 85 eur, afzonderlijk de sensoren vervagen , geen resultaat.
Weet iemand of je de sensoren door kan meten?

Grzt

greenwood

Geplaatst door greenwood (0) , lid sinds 15 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Citroën C5? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

8 Reacties

Renaultmonteurtje (0) PRO, 13 jaar geleden

beginnen bij de basis, dus storingen uitlezen

greenwood (0), 13 jaar geleden

Hallo

Kan ik hem zelf op een bepaalde manier uitlezen of kan alleen de dealer dit?

Groeten Chris

maxuma (0) PRO, 13 jaar geleden

alleen de dealer of beter autogarage

JimmyH (0), 13 jaar geleden

Bij mij gebeurd dit als ik een aanhanger aankoppel. Af en toe blijft het schakelaartje in de aansluiting ingedrukt zitten.

Renaultmonteurtje (0) PRO, 13 jaar geleden

dealer kan alleen het pdc systeem uitlezen!

greenwood (0), 13 jaar geleden

Ik heb de contactdoos van de trekhaak losgehaald , een draad naar een schakelaartje was afgebroken. Ik heb de draden doorverbonden, helaas zonder resultaat!

Renaultmonteurtje (0) PRO, 13 jaar geleden

zoals gezegd eerst uitlezen.

Apache (0) PRO, 13 jaar geleden

[quote=greenwood]Ik heb de contactdoos van de trekhaak losgehaald , een draad naar een schakelaartje was afgebroken. Ik heb de draden doorverbonden, helaas zonder resultaat![/quote]
Het schakelaartje is waarschijnlijk om je mistlampen uit te schakelen van de wagen als er met een aanhanger wordt gereden.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Citroën C5 of stel zelf een nieuwe vraag.