Hyundai Tucson: trillen

Bouwjaar: 2005, Brandstof: Benzine

Bij mij blijft er een trilling zitten,vooral bij 100 km, als ik in de achteruitkijk spiegel kijk zie ik een trilling bij de andere voertuigen die achter mij rijden. De auto is diverse malen geballanceerd. Heeft iemand een idee.

rob3

Geplaatst door rob3 (0) , lid sinds 13 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Hyundai Tucson? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

9 Reacties

wim12199 (0) PRO, 13 jaar geleden

Is het een 4x4?

lompie (0), 13 jaar geleden

zit het trillen in de voor wielen trilt het stuur ook ? misschien het karkas van de banden gebroken groetjes henrie

doztas (0), 13 jaar geleden

Zijn de banden al gecontroleerd op hoogte slag ?

En misschien kan je voorbanden met de achterbanden verwisselen....

Ik had namelijk ook een trilling rond de 100 en bij afremmen... paar keer schijven laten vervangen maar trilling bleeft daarna op de brug in zn 2e versnelling wiellen laten rollen toen zagen we dat rechter wiel/band wel erg uit balans draaide. Voor banden vervangen en het was weg.

rob3 (0), 13 jaar geleden

[quote=wim12199]Is het een 4x4?[/quote]
het is geen 4x4

rob3 (0), 13 jaar geleden

[quote=lompie]zit het trillen in de voor wielen trilt het stuur ook ? misschien het karkas van de banden gebroken groetjes henrie[/quote]
bedfankt

rob3 (0), 13 jaar geleden

bedankt

rob3 (0), 13 jaar geleden

[quote=lompie]zit het trillen in de voor wielen trilt het stuur ook ? misschien het karkas van de banden gebroken groetjes henrie[/quote]

rob3 (0), 13 jaar geleden

bedankt

rob3 (0), 13 jaar geleden

bedankt

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Hyundai Tucson of stel zelf een nieuwe vraag.