Mercedes-Benz C-Klasse: uitval

Bouwjaar: 2001, Brandstof: Benzine, Motorcode: 240 125kw

geachte lezers,

Hebben een probleem met een c,nl geen ruitenwissers,geen knipperlichten,geen cv,geen alarm lichten,geen stoel verzetting,geen achteruitrij lapen,zet ik hem op contact gaan de achterlichten branden,er is in het verleden bij de dealer een nw contactslot en sleutels gezet.geen zek stuk en ik kan de beide sams niet uitlezen,zouden deze beide stuk zijn

Vriendelijke groet,

Hans l

Hans4045

Geplaatst door Hans4045 (0) PRO , lid sinds 20 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mercedes-Benz C-Klasse? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

Henkjan_80 (0) PRO, 12 jaar geleden

SAM achter kan problemen geven, als je de auto op contact zet en je achterlichten gaan branden en voor niet, ga er dan vanuit dat je SAM achter defect is.
Heb je geen last van water bij je voorste SAM?
Simpel gezegd --> als je de beide SAMS niet uit kunt lezen (de rest wel) en je hebt wel spanning op beide ga er dan maar vanuit dat ze beide defect zijn

Hans4045 (0) PRO, 12 jaar geleden

Nu wil het geval dat we ook zo'n auto ingeruild hebben,kan ik de sam's verwiselen om te kijken of het hier aan ligt of moeten deze ingeleerd worden.

BVD

Henkjan_80 (0) PRO, 12 jaar geleden

Sams kun je wisselen om even te proberen. Je moet ze bij definitieve montage wel coderen i.v.m. de werking van bepaalde opties

Hans4045 (0) PRO, 12 jaar geleden

vandaag de achter sam gewiseld en er is weer leven,dus een nw besteld.

Henk jan bedankt

Henkjan_80 (0) PRO, 12 jaar geleden

Geen dank, mooi dat 't nu weer werkt!

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz C-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.