Fiat Stilo: Auto gearbox failure

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2.4

hey mensen

Sinds gisteren heb ik een probleem met me Fiat stilo abarth.

Hij reed gistermiddag nog wel maar ineens wilde ik savonds weggaan en hij deed heel raar met schakelen.
In zijn achteruit ging hij na een aantal x wel maar ineens sprong hij weer in neutraal en dit gebeurt ook tijdens het rijden en stilstaan van een stoplicht.
Ik hoor ook een heel erg zoemend geluid bij de zwarte bol ( ik denk de selespeed pomp of drukbol ofzo)

En ben ook gisteren naar huis gesleept door een takelbedrijf die niet wist wat t was.Terwijl ik betaal voor pechhulp.
Maar nu kan ik nergens meer heen dus ook niet naar een garage dus .........


dat zou heel fijn zijn em alvast bedankt voor de hulp.....


mvg fabien

fibanr1

Geplaatst door fibanr1 (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Stilo? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

Hans4040 (190) PRO, 11 jaar geleden

Topics met onderdelen en/of werkzaamheden gevraagd of aangeboden:

Deze topics worden door ons gesloten,verwijderd en/of aangepast. Er zijn genoeg sites of andere media te vinden waar je onderdelen, boekwerken, cd-rom's en mensen kunt vragen of aanbieden.

Problemcar is hier niet voor opgezet we willen het graag alleen houden bij het met elkaar oplossen van technische problemen.

Moderator Problemcar.

thoontjepower (0) PRO, 11 jaar geleden

snap de moderator even niet????

maar goed probeer de auto eens te ressetten! accu klemmen los..
deze tegen elkaar zetten gedurende 30minuten
zet na dat je ze tegen elkaar gezet heb het contact aan!

contact weer uit... accu klemmen weer vast zetten!
kijk maar of er meer actie is!

lukt dit niet? dan moet je tog echt naar een dealer!

Hans4040 (190) PRO, 11 jaar geleden

[quote=thoontjepower]snap de moderator even niet????[/quote]
Zoals je kunt zien is het bericht van TS door mij bewerkt;
Hij bood werkzaamheden aan, al dan niet tegen betaling en dat is niet toegestaan.

mvg.
Moderator Problemcar.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Stilo of stel zelf een nieuwe vraag.