Opel Corsa: Opel corsa 2002 start soms wel/soms niet

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.2

Onze Opel Corsa 1.2 comfort uit 2002 heeft zoals de titel aangeeft af en toe problemen met het starten.

Vaak kan ik bij het op het contact zetten al zien of de auto gaat starten of niet.

Situatie 1 :

Auto op contact en alleen de lampjes van de temperatuur en de startmotor gaan branden op het dashbord. (zal vanavond even de juiste benaming van de lampjes toevoegen)
Vervolgens wil de auto niet starten.

Situatie 2 :

Auto op contact en de lampjes voor temperatuur, startmotor, accu en bijvoorbeeld handrem gaan branden.
Vervolgens start de auto wel.

Heeft iemand ervaring met bovenstaand probleem of kan iemand mij aangeven waar ik dit eventueel moet zoeken?

Vanmorgen bijvoorbeeld had ik de motorkap geopend en weer dichtgegooid en vervolgens kon ik wel de auto starten.

Extra info er zit een nieuwe accu in de auto.

Alvast bedankt.

M0nk

Geplaatst door M0nk (0) , lid sinds 10 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Opel Corsa? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

man!ac (0), 10 jaar geleden

Tellerunit contacten schoonmaken en iets terug buigen voor beter contact.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Corsa of stel zelf een nieuwe vraag.