Volkswagen Golf IV: Motor valt uit

Bouwjaar: 1998, Brandstof: Benzine

Help aub iemand ik heb een hele leuke mooie auto rijd heerlijk aleen een min punt hij valt uit als de motor koud is en zodra die warm is en normaal stationair loopt en ik de stuur volledig indraai maak niet uit link of rechts valt ie weer uit gasklephuis vervangen leerwaarden gewist opnieuw in geleerd temperatuur sensor vervangen uitlezen geeft van alles aan nok as sensor positie sensor abs ik heb nu de gaskabeltje gespannen voor meer vermogen zo dat ie niet uitvalt tijdens het rijden maar valt nog steeds uit bij koude motor ik ben bang met de winter geen meter voor uit te komen ooww en ook me toeren meter danst op en neer weet iemand enig idee

golf41.416v

Geplaatst door golf41.416v (0) , lid sinds 9 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

DL Repair (0) PRO, 9 jaar geleden

wat voor motor zit erin?

golf41.416v (0), 9 jaar geleden

Hoe bedoelt u met motor een 1.4 16v?

voyager (0), 9 jaar geleden

Vraag is welke motorcode?

golf41.416v (0), 9 jaar geleden

Hoe kan ik daar achter komen met me kenteken ?

DL Repair (0) PRO, 9 jaar geleden

als de fout bij de nokmenas positie sensor zit zal ik die toch vervangen.

de nokkenas positie sensor zorgt voor een goede timing van inspuiting.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.